torsdag 18. mars 2010

Litt snikreklame

Gatekunst er vel dette strengt tatt ikke, men den koselige kafeen Copa Con Oro skal ha for kreativ reklame. (Og når det er så utrolig mye dårlig, gatebilde-forstyrrende reklame ute og går, synes jeg de gode eksemplene bør omtales.) Det var en av de første vårlige dagene jeg kom over disse skiltene langs Akerselva, og jeg ble så glad, der jeg gikk i is og slaps, ved tanken på at det bare var 0,2 kilometer til Latin-Amerika!
Nå når jeg først (gratis!) snikreklamerer for Copa, kan jeg jo legge til at jeg der har drukket en av de beste cappucinoene ever, at suppen der er deilig, - og at det er et særdeles hendig sted å stikke innom for oss med hund, siden vi kan sitte på den koselige plassen utenfor og altså på den måten kombinere tur og kaffekos - når klimaet tillater det, vel å merke. Men det tror jeg det gjør snart! Forhåpentligvis er det ikke lenge til årets første utekaffe, /-suppe, /-omelett /-pils /-hvitivin kan inntas og min sesong som stamkunde kan begynne.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar