torsdag 22. april 2010

Ikke glem meg...

... Jeg har ikke blogget på leenge - flytterydding og visninger og styr har ikke bare tatt det meste av ekstra tid og energi, men også gjort at jeg aldri helt vet hvor jeg har ting, eller har det på helt utilgjengelige steder, stort sett i kasser i boden, under støvsugeren, tørkestativet, stoler, kofferter, sengen til Bono... Kamera, usb-kabler, håndarbeid, matlagingsutstyr,  - alt jeg egentlig trenger til daglig, både for å blogge og for å trives, er rensket ut av leiligheten så kjøpere skal kunne se at den faktisk er nokså stor. (http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=21758182&sid=xz12AF369FFE659821) Og selv om formålet er bra, er det nokså frustrerende ikke å være omgitt av tingene sine så man får dillet som man vil på fritiden!

I anledning min dårlige blogghyppighet syntes jeg denne lille innskriften fra Nathionaltetateret passer... Ikke glem meg - jeg kommer sterkere tilbake når jeg forhåpentligvis snart får litt bedre oversikt over -og litt bedre tilgang til- tingene mine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar